niedziela, 11 listopada 2012

Nominacja Liebster Blog

Bardzo miło zaskoczyło mnie wyróżnienie jakie dostałam od Justyny
Zasady:
"Nominacja Liebster Blog jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów ,więc daje to możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby ,która Cię nominowała.Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który Cię nominował."

Cierpię ostatnio na brak czasu i trochę zwlekałam z tym postem.
Spróbuję odpowiedzieć na pytania które dostałam ,jestem dość niezdecydowaną osobą więc może być mały problem :)
Oto one:
1. Co Cię ostatnio zainspirowało?
Hmm ,trudno mi tak jednoznacznie odpowiedzieć , inspiruje mnie wiele rzeczy , część inspiracji czerpię z blogów ,ale nie raz coś zaświta w głowie i ta myśl nie daje mi spokoju póki jej nie zrealizuję.
2.Gorzka prawda czy słodkie kłamstwo?
Prawda ,jest szansa że jakoś ją przełknę ,brzydzę się kłamstwem.
3.Nigdy nie zapomnę...?
No i chyba nie odpowiem ,jakoś nie ma jednej rzeczy którą mogłabym tu wpisać ,dużo jest takich które warto zachować w pamięci...
4.Na wakacje zawsze zabieram...?
Tu też jest problem ,na wakacje jeżdżę rzadko a jeśli już to staram się zabrać wszystko co może mi się przydać w efekcie jestem załadowana na maxa:)
5.Najwspanialszy smak na świecie?
Może chałwa :)
6.Ranny ptaszek czy nocny marek?
Nocny marek
7.W mojej torebce nigdy nie brakuje?
Jak widać po wielkości toreb to zazwyczaj mam w niej wszystko:) i jeszcze trochę
8.Komedia czy tragedia?
Komedia
9.Ulubione miejsce na Ziemi?
Mój dom ,ogród
10.Spodnie czy spódnica?
Spodnie
11. I na koniec tak filozoficznie mieć czy być?
I jedno i drugie 

Jakoś się uporałam i teraz będzie najtrudniejsze ,wymyślić 11 pytań.

1.Twoja największa pasja?
2.Muzyka czy cisza?
3.Znak zodiaku?
4.Jakie książki najczęściej czytasz?
5.Czy wierzysz w spełnienie marzeń?
6. Jak najchętniej odpoczywasz?
7.Czy gdybyś mogła cofnąć czas dużo byś zmieniła? Czy nic?
8.Czy uprawiasz sport jeśli tak to jaki?
9.Czy jesteś na diecie?
10.Jakie torby/torebki  preferujesz ,duże,małe,średnie?
11.Czy lubisz siebie?

A teraz blogi które chciałabym wyróżnić:
1.W pogoni za... -bardzo spodobały mi się sukieneczki na wieszakach i warkoczowe wianki:)
2.Wiesię - piękne zdjęcia i ciekawe prace
3.Truskawkę - teraz wiem jak łatwo obrębić cienką tkaninę
4.Bajlaszyje-piękne baleriny i przytulanki-literki dla dzieci:)
5.Olgę Jawor- ciekawa i wciągająca opowieść,trochę z dreszczykiem
6.Danutę- fajne kolorowe torby
7.Roxannahcv-za różnorodność tematów na blogu i piękne prace
8.Anna Sławińska-przepiękne patchworki i ogrom pracy w nie włożony

I tu się wyłamię będzie tyle blogów , nie 11. Na te blogi zaglądam.
Zapraszam do zabawy ,jeśli ktoś nie ma ochoty to nikogo nie przymuszam i zrozumiem odmowę:)



6 komentarzy:

  1. Margo, dziękuję Ci za tak wspaniałe wyróżnienie! Jestem bardzo, bardzo mile zaskoczona!
    Oczywiście przystępuję do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i oczywiście przystępuję do zabawy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za takie wyróżnienie ale niestety do zabawy nie przystąpię. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje za takie wyróżnienie ale niestety do zabawy nie przystąpię. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Margo!! Dziękuję za wyróżnienie! Przystąpię do zabawy bardzo chętnie!!! Pozdrawiam! Lecę wymyślać pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Margo! Dziekuję serdecznie za wyróżnienie, ale nie dam rady przystapić do tej zabawy. Tym niemniej zachowam we wdzięcznej pamięci fakt, że pomyślałaś o mnie! To bardzo miłe!:)))

    OdpowiedzUsuń